3/31/2011

SELITYKSEN MAKUA!

Nyt tulee rankkaa asiaa! No ei, mutta aattelin nyt vähän selkeyttää paria asiaa koska on tullu palautetta mun kirjotustyylistä että se on raivostuttava ja muuta. Oon ehkä maailman huonoi ilmasee itseäni kirjoittamalla ja kirjotan suunnilleen samaa tahtii ku ajattelen. Siitä ehkä johtuu et mun teksti pomppii asiasta toisee ja jotain se ärsyttää. Ehkä siinä yksi syy miks mä kuvaan.  Oon pyytäny palautetta mun kirjotustyylistä että miten sitä voisin parantaa ja mikä siinä ärsyttää. Kuvat on tän blogin pääasia kuitenki mut teksti on myös "tärkeää". Palautetta on myös tullut että oon itserakas. Jos joku on saanut mun tekstin perusteella sellasen käsitysen että oon itserakas nii harmi. En pidä mun kuvii todellakaan täydellisinä lähellekkään ja koen olevani todella nöyrä kuvaajana enkä luule ittestäni liikoja. Ehkä minä ilmasen itteeni todella väärillä sanoilla tai huonosti mutta toivottavasti tästä vielä kehityn kirjottamaan paremmin ;) Lähinnä mun äidinkielen taidot on ollu yleinen vitsi lähes aina.

Muttamutta haluun kiittää kaikkia kommenteista ja että ootte jaksanu nähä vaivaa ja lukee tätä blogii hohoho :)

p.s Käytii eilen metsästää asfalttii et ois päässy vähä rullaa mutta ei löytyny ainakaa kadun päästä. Mut oli iha hullun siisti päivä ja ens viikolle on luvattu viel lämpimempää ilmaa :) Koht pääsee rullaa kunnol!

17 kommenttia:

  1. niiin ihanan keväinen kuva piu. ja toi lautaha käy iha asusteesta, ainaki tosiaa niit lakaisukoneit odotellessa.. :--)

    VastaaPoista
  2. no älä! Ehkä mä alan täst lähtien kantaa sitä muuten vaa mukana. taidan laittaa sen ketjulla roikkumaa kaulasta. tai mun venytyksest

    VastaaPoista
  3. Vaikka kirjottaisikin samaa tahtia kuin ajattelee, niin oman tekstinsä voi lukea läpi ja tarvittaessa korjatakin, jos ja kun tarvetta on.

    Kuvat on toki pääasia tässä blogissa, mutta tekstiinkin kannattaa panostaa. Tai vaihtoehtoisesti jättää kokonaan pois.

    VastaaPoista
  4. No mut toihan oli just ihanasti kirjotettu! Mitämitä

    VastaaPoista
  5. Sanni1/4/11

    Mun mielestä sun tapa kirjottaa on sellane ihanan rento ja jotenki hyväntuuline! Ja onhan tää sun blogi, eiks se ookki tärkeetä et sun oma persoona tulee tässä esille? Ite tykkään ainaki tosi paljon, sun blogi on mun ehoton lemppari :) ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  6. Oon vähän eri mieltä kuin kommentoija, joka sanoi että tekstiin kannattaa joko panostaa tai jättää pois kokonaan. Jokainen blogin pitäjä kysyy itseltään miksi haluaa blogia pitää ja millä tyylillä haluaa sillä itseään ilmaista. Näin jokaiselle syntyy oma tyyli ja oman näköinen blogi. Jos joku lukija ei tykkää lukea, niin sitten ei tykkää. Tärkeintä on kuvata/kirjottaa/yms. niin kun itselleen on luontevaa. Blogi muuttuu ja kehittyy ajan kanssa, kuten sen pitäjäkin.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi1/4/11

    oot niin kuuma !

    VastaaPoista
  8. Anonyymi1/4/11

    mitä ihmettä, sun teksti on just jotenkin kivaa!

    VastaaPoista
  9. Itse olen kokenut parhaimmaksi vaihtoehdoksi tekstin jättämisen kokonaan pois. Musta on pääasia antaa kuvien puhua puolestaan. Parasta siinä on se, ettei vaikuta ihmisten tulkintaan millään lailla. Ja jos oikeasti on jotain ilmoitettavaa ilmoittaa sen sitten :--)

    VastaaPoista
  10. lol ammu kartalta tommoset arvostelijat :-D kirjotat just hyvi yms eikä siit saa mitää ylimielist kässää. itte en ikinä pystyis tohon, et on yli 300 lukijaa jne !

    pst. sait muute yhen lukijan lisää ;-) ennen oon vaan käyny satunnaisesti kattelee enkä ikinä oo muistanu lisäännyttää lukijoita! nyt muistin sentää :-D

    http://headache-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Anonyymi4/4/11

    no älä nyt ainakaa sun kirjotustyyliä muuta, ei mitää kirjakielist paskaa :--D tätä ois nii paljo vaikeempi lukee nii, sun kirjotustyyli on semmone rento ja tulee aina nii ilone fiilis ku sun blogia lukee! tykkäään

    VastaaPoista
  12. Anonyymi5/4/11

    Millon laitat ne kangaskassit postiin? (:

    VastaaPoista
  13. ano: Heti kun tulee painosta. Pitäis varmaa tällä viikolla tulla

    VastaaPoista
  14. mä ainaki tykkään niin tekstistä ku kuvista, sama se jos aihe vaihtuu kesken lauseen tai kielioppi menee minne sattuu =) toosikiva kuva, tulee ihanan keväine fiilis!

    VastaaPoista