2/24/2012

Tässä pari kuvaa mun Instagrammista viime päiviltä. Toi vika kuva on viime kesältä, ja siinä on mun rusketustatuointi, joka näkyy edelleen haaleesti, sekä mun piirtämä feikkitatska. Oli vaan pakko lisätä sekin tohon fiilistelyn vuoksi :) Vois nyt noi lumet sulaa ja aurinko tulla esiin, että pääsis taas ruskettumaan. Ootatteko te jo kesää? Odotan kevättä muutenkin jo innolla, koska edessä on muutto Helsinkiin ja paljon kuvausta. Ainiin, ensi kuussa on suomessa ensimmäistä kertaa järjestettävä Aussie Blog Awards -blogigaala, jonne mua pyydettiin kuvaamaan, mikä on tosi siistiä! Siellä sit nähdään! Muistakaa käydä äänestämässä lempiblogianne Trendin sivuilla, koska siellä taitaa olla jaossa lippuja illan gaalaan :) Voitte seurata mua Instagrammissa mun nimellä löytyy, tai sit timphoto nimellä!


Some photos from my Instagram :)

11 kommenttia:

  1. Hei Tim , mikä on paras tapa tehä rusketustatska? ps. himoitsen sun batman paitaa

    VastaaPoista
  2. vaaau miten hienoja paitojaaaa!! säkin oot aika hieno :D

    VastaaPoista
  3. mäki ootan jo kesää ja varsinki kevättä! noi lumet on niin masentavii harmaana talvipäivänä.. :)

    VastaaPoista
  4. Nettanen24/2/12

    Olitko Gravtaatiossa kuvaamassa ihan itsellesi vai jotakin muuta tahoa varten? :)

    VastaaPoista

  5. Ens viikolla alkaa timppa jo kevät ja kohta ollaan jo ihan ruskeita ja voidaan ottaa katoilla arskaa! Etitään sun uuden kämpän läheltä sit hyvä katto ja itis myös

    VastaaPoista
  6. Wsofia: Hey! Ite tein ton vaan mustalla permanenttitussilla. Muutama kerros sitä ja sit vaan aurinkoa :)

    Mirre: Hahahah kiittti<3

    Paula: niimpä!! :(((

    Nettanen: Asiakkaalle, eli en itselleni.

    fubla: Niiiiii! tuol vois ottaa jo aurinkoo :OO

    VastaaPoista
  7. cool stuff:)
    i like the pictures!

    VastaaPoista
  8. Riittääkö oikeasti pelkkä permanenttitussi ja aurinko ei mee läpi!? Vautsi! :) Ite oon yrittäny aina kontaktimuovilla.. . .. . ;D

    VastaaPoista
  9. La mal wina: Thanks! :)

    jey: Joo vahvistelin 10-15min välein aina sitä ni tollanen siitä tuli. itekkin ihan kokeilumielessä kokeilin ku ei ollu rantussa muuta mukana ja toimi hyvin :)

    VastaaPoista
  10. Oon aina tykänny sun tyylistä kuvata :) nää on vaa jotenki nii persoonallisia kaikki. Kuvaat sitte pokkarilla, kännykällä, järkkärillä nii kuvat on aina yhtä törkeen hienoja. Lahjakkuuksia lahjakkuuksia! Keep going tim :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi3/3/12

    Apuaaa mäki haluun rusketustatuoinnin! :D Kuin kauan pidit siinä sitä permanenttitussia? Itsellä ei varmaan riittäis kyllä kärsivällisyys...

    VastaaPoista