3/11/2012

Oon varsin iloinen viime päivien uutisesta, että ens viikolla lämpenee! Se tietää sitä että lumet sulaa ja kesä tulee! Kevät taitaa tulla tänä vuonna vähän aikaisemmin, kuin viime vuonna, koska tuolla kun liikkuu niin monissa paikoissa on jo kuivat asfaltit, toisin kun viime vuonna. Tämähän tarkoittaa sitä että kohta voi lähtee rullaaa ashaalalalalalalal! Oon myös erittäin erittäin täynnä Lohjaa ja haluun täältä pois asap! Ei mulla muuta. Tällänen pikapäivitys. Mitäs teille?
Tässä taas muutama kuva mun Instagrammista viimepäiviltä. Sieltä mut löytää edelleen nimillä timphoto ja tim kiukas :)

13 kommenttia:

  1. kuvista löytyy terveellisen ruokavalion tukijan perus safkat. vai oliks tää ennenku tulit valoon sieltä pimeydestä?

    VastaaPoista
  2. Mä oon täynnä Espoota. Lähetään jonnekki

    VastaaPoista
  3. ooi toi eka parin oikee kenkuli kuva on ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi11/3/12

    heei näänkö mää oikein ja onko tuo semmonen "piirtolevy" tsydeemi (vai mite sen nyt sanois) tossa viimesessä kuvassa sun käden alla? :)

    VastaaPoista
  5. jenny11/3/12

    ÄÄÄ.. Ei se lumi nyt niin kauheeta oo! (oon kilpahiihtäjä!!) :D
    Eikö snoukkaaminen olis hyvä rullailun tilalle näi talvisin..? Sit sais fiilistellä ympäri vuoden! :P

    Mut joo kyllä mullaki alkaa olla jo aika kova kevät/kesä fiilis päälä! Lukio loppuu (toivottavasti) niin menee ihan jees! Kiitos kysymästä. (;

    VastaaPoista
  6. eino: Ennen valaistumista :)

    veera: LÄHETÄÄ!

    EMMA:hahah thanks!

    ano:jooo se on wacomin piirtopöytä :)

    jenny: Lautailin ennen, se oli iha kivaa, mut iha älyttömän kallista. Lauta jäi pieneks enkä enään ostanut uutta. Koulujen loppuminen toisiks parasta heti kesän jälkee :)

    VastaaPoista
  7. jenny11/3/12

    Jees, mut sit se urakka vasta alkaaki ku pitää lukee yliopiston pääsykokeisiin!! ;D Ei mut vaihteluu ja pääsee yrittään sinne mitä sit oikeesti ison haluis. (:
    Ostat jonku halvan laudan kevään aleista ja sit pulkkamäkeen rakentamaan hyppyreitä. Sit pääsis suht halvalla.. (; :P

    VastaaPoista
  8. john lennon
    ps mistä tollasia laseja saaa ?

    VastaaPoista
  9. jenny: hahahh hyvä idea ;D

    Kerttuli: ostin ne kirpparilta :)

    VastaaPoista
  10. Kerttuli, ostin omani Cyber shopista ainakin 3 vuotta sitten :DD Niitä löytyy vieläkin kait...

    VastaaPoista
  11. Anonyymi12/3/12

    Oot kyllä iha uskomattoman lahjakas kuvaaja! Oon nyt jonkin aikaa seuraillut blogiasi, kommentoinut en aiemmin ole mitään (harvemmin blogeja kommentoin), mutta kun katsoin edellisen postauksen hääkuvat niin oli pakko pistää kommenttia! Noin nuori sälli ja mikä taito ja lahjakkuus sulla onkaa! :) Hyvää kevättä ja jatka samaan malliin, mä täällä jatkan hiljaisena lukijana ja ihailen!

    -L-

    VastaaPoista
  12. ano: Kiitos paljon kommentistasi ja hyvää kevättä sinne myös :)

    VastaaPoista
  13. I like your blog a lot! =)

    VastaaPoista