5/25/2012

Awesome Colour Tutorial!

Multa on jo kauan toivottu väritutoriaalia, siitä miten käsittelen mun kuvia. Ajattelin nyt viimein esitellä teille yhden todella hyvän työkalun, mitä itse käytän paljon. Varsinki näin kesällä, tällä tuokalulla saa taivaan muutettua kivan väriseks, tai vaikka kukat tai veden :) Toivottavasti tästä on teille apua ja kysykää jos teille tulee jotain ongelmia tän ohjeen kanssa. Tää ohje on siis tarkotettu Photoshopille.


Color tutorial has been highly requested and also the way i edit my pictures. There are multiple ways to do it and here is one of them. if you have any questions, please contact me :)

11 kommenttia:

  1. great tutorial!!

    VastaaPoista
  2. Ihana kun teet näitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Näin kauheen vaivan ja sit sain kaks kommenttia :D oon aika sad ;(

      Poista
  3. näistä saa kivasti vinkkejä vaikken photoshoppia omistakkaan! (=

    VastaaPoista
  4. Jee kiitti näistä tutoriaaleista, veikkaan et monet tykkää vaikka ei ikinä tajutakkaan siitä kiitellä! nimim. esim minä :D

    VastaaPoista
  5. näitä on tosi kiva kattoo! vaikka tosin en osaa käyttää photoshoppia... oon ankarasti miettiny, että ku 'harrastan valokuvausta' ni photoshop ois kätevä, ni suositteletko? onks sitä helppo oppii käyttämää? :D koulun kuvistunneilla oon ihan ulkona, joten pelkään et mite pärjään... :D se näyttää ainaki tosi vaikeelta :( ja eiks se maksakki jotai :D
    ps. sun kuvat on hirmu huikeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa netistä kattooa tutoriaaleja, vaikkka youtubesta, sillee oppii tosi hyvin käyttämään. Suosittelen photoshoppia, sillä saa tehtyä mitä vaan ;D

      Poista
  6. Hei jeee tuto!:-) Näitä on aina ihana saaha koska oon photarin käytössä ihan aloittelija, haluaisin oppii paremmin ja näiden avulla aina oppii jotain uutta :) !

    VastaaPoista
  7. Hei Tim et tiedäkään kuinka paljo sua fanitetaan tällasista pikku ohjeista! Mun puolesta voit dyykkaa tänne lisääki tällast matskuu, jos vaa aikaa ;) Oon ite niin nakki tän photarin kaa että huh huh

    VastaaPoista