5/17/2012

Valokirjaimet!

Kävin ostamassa viime lauantaina valokirjaimet! Oon jo törkeen kauan havitellut niistä ja nyt lykästi. Parin viikon päästä kun muutan, niin päätän mitä noista teen, tai miten noita yhdistelen. Oon ajatellut ehkä "OK" "TIP" "KOPIO" sanoja, mut heitelkääs te ideoita jos keksitte jotain uutta vielä. Loput kirjaimet ehkä myyn täällä blogin puolella jos en keksi muuta käyttöä. Yhden noista kirjaimista maalasin jo valkoiseksi, laitoin ledit sisään ja annoin äitille äitienpäivälahjaksi. Vielä tarvisin ainakin puisen kirjoituspöydän, kuluneen metallitangon ja ketjua, vanhan nahkasohvan, nojatuolin ja jakkaran. Sitten alkais olemaan jo elämiskunnossa asunto. Jos joltain teistä löytyy jotain noista, niin voi laittaa mulle mailiin kuvaa tulemaan, se ois superkiva!
I've always wanted to find letter's that light up, and finally i found some!


Tässä kuva mun huikeista raksataidoista, sekä kuva valmiista kirjaimesta koristamassa eteistä :)






34 kommenttia:

  1. OK on kiva, samoin mun huoneessa se näyttäis kivalta! ::) sit keittiöön TIP, nii porukka voi jättää tippii hyvälle safkalle.... eiku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah nii varmasti näyttäiski ;D joo toi keittiöjuttu oli hyvä

      Poista
  2. Katoinki jo Instan puolel et onpa magee :D Tosta sais kliseisesti "KOTI" kans.

    VastaaPoista
  3. ''ostamassa'' salee varastit noi..

    VastaaPoista
  4. Sun nimikirjaimes? T.K.? Tai vaikka pitko! :D

    VastaaPoista
  5. Itserakkaasti omat nimikirjaimes vaan: T.K.? Tai sit vaikka pitko! :)

    VastaaPoista
  6. mullaki tulee ensimmäisenä mieleen KOTI :-D

    VastaaPoista
  7. mitä tossa viimesessä kuvassa tapahtuu
    PÖLLIKÖ SÄ NOI?!!?!?!? lURJUS :DDASF

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah melkeen! No ei, kun kävin ostaa ne ni mun piti ottaa ne alas tuolt seinältä :D

      Poista
  8. Ihan mahtavat! Musta sun pitäis laittaa vessan seinään POO.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah joo toi oli hyvä :D

      Poista
  9. Anonyymi17/5/12

    TOKIO :---D tai KIOTO, TOKI

    VastaaPoista
  10. Kopio tulis kans noista :-D

    VastaaPoista
  11. OK tai koti? :-D

    VastaaPoista
  12. tuli heti mielee kans koti

    VastaaPoista
  13. Vau vähän kiva idea tommoset :)

    VastaaPoista
  14. Kiitos kaikille ideoista :))

    VastaaPoista
  15. Anonyymi17/5/12

    ehdottomasti: kopoti

    VastaaPoista
  16. Noi vaan on niin mageet! Jos sulla oikeesti on joku jäämäs ylimääräseks niin minä ostan! Mikä tahansa kirjain :) Sulla on loistava sisustusmaku ja muutenki sun suunnitelmat kämpän suhteen kuulostaa täydellisiltä, nään sen jo silmissäni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu loistavaaa kiitos Peeta! Toivon että lopputulos näyttäis yhtä hyvältä kun mun aivoissa oleva kuva :D Laitan sulle sit kutsun tupareihin ku sellaset tulee. Tai sit tuut UG tupareihi :)

      Poista
    2. Jään odottelemaan! Jos liikut kalliossa päin tässä niin tuu ihmees testaa sitä takkia

      Poista
  17. mä oon edelleen kopotin kannalla :-D

    VastaaPoista
  18. Anonyymi19/5/12

    mistä ostit noi?? :D martsarin ostarilta?? vaaaai

    VastaaPoista
  19. Oon kyllä PITKOn kannalla, pulla pöytään vaan. Toisaalta eteiseen "mee KOTIO" on tietysti ihanainen toivotus kaikille vieraille.

    VastaaPoista
  20. eikä, oon niin kade ! iha mahtava idea kyllä hyödyntää vanhoja mainosvaloja :---)

    VastaaPoista
  21. Noi on kyllä hienot ja onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
  22. POTKI
    jos tarvitset esim. sängyn viereen muistutuksen että systeemiä vastaan pitää taistella.... tms.
    tai tunnet olevasi kohdussa ja haluat osoittaa olemassaolosi... tms.

    VastaaPoista
  23. POTKI
    jos tarvitset muistutusta taistella systeemiä vastaan... tms.
    tai jos tunnet olevasi kohdussa ja haluat osoittaa olemassaolosi... tms.

    VastaaPoista
  24. Very nice, thanks for sharing.

    VastaaPoista
  25. Hienoa! Noi kirjaimet on niin mahtavia! Mulla on työhuoneessa n :)

    VastaaPoista
  26. noora23/5/12

    Pakko saada! Just jossain missälie sisustusohjelmassa näin ton saman ja aattelin jo sillon että kyllä ois hienot, ihan vaan vaikka yks kirjain :D

    VastaaPoista
  27. Anonyymi8/6/12

    Eksyin sivuillesi vahingossa ja huomasin valokirjain juttusi.

    Olen töissä valomainostehtaassa joissa noita valokirjaimia valmistetaan päivittäin. Puramme myös kauppojen vanhoja mainoksia joista saa noita vähän kuluneita ja elämää nähneitä kirjaimia. Kirjamia saa siis valolla tai ilman. Jos siis kiinnostuit niin voin laittaa s-posti osoitteeni johon voit kertoa ajatuksestasi lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo laita mulle mailia niin saan sun osoitteen! :)

      Poista