12/13/2012

The valokuvaaja

Mietin usein miten helppo ois vaan kuvata iphonella kaikki kuvat. Muokkaaminenkin hoituis helposti instagrammissa. Voisin myydä mun kameran ja koneen ja alkaa tekemään duunia vaan iphonella. Miten hienoa se olisi!

Selailin vähän mun blogia ja nauroin sitä, että suunnilleen kaikki kuvat musta on otettu kännykällä, johtuen varmaankin siitä että mulla ei ole jalustaa eikä kaukolaukaisinta niin pitää kuvata kännykällä. Toivottavasti asia ei paina teidän mieltänne samalla tavalla kun mun? :) Kun lukee muiden blogeja ja törmää kännykkä/instagram kuviin, niiin mua ei yhtään haittaa, vaan se on just jees katsoa välillä sellaisiakin kuvia. Kun kyse on omasta blogista niin asia tuntuu vähän oudolta. Vai mitä mieltä te olette kännykkäkuvista blogeissa?

Pari kuvaa hetkeä ennen Paparazzin pikkujouluja. Meno oli jees, vaikka olikin aika random olo kaikkien niiden valokuvaajien ja mallien keskellä.

p.s Instagrammin uus filtteri on kiva!

I think I'm going to sell both my camera and my computer and just start taking photos with my phone and editing them with Instagram. It's so much easier!


9 kommenttia:

  1. No!No!No! DOn't do this!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi14/12/12

    Itse en tykkää blogeissa yhtään instagram-kuvista :)

    VastaaPoista
  3. Valokuvia ei oteta, ne tehdään. Ja jos joku tekee hienon kuvan Instagramilla, niin ei haittaa yhtään - pääasia, että kuva jotenkin koskettaa. :) Mä diggailen kans tuosta uudesta filtteristä, joskin oon muutenkin niin mustavalkoinen ihminen että ei hämmästytä..

    Eli laita vaan jatkossakin just sellaisia kuvia kun ite diggaat, ja kuvia myös enemmän susta ittestäs <3

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä ne on just jees! Siis välillä. Mutta sellasia blogeja en jaksa kyllä katella, joissa on pelkästään kännykkä kuvia. Tykkään kyllä instagram-kuvista :)

    VastaaPoista
  5. musta ig kuvat on jees, kuhan ne on kivoja! :-) valokuviahan nekin on

    VastaaPoista
  6. Anonyymi14/12/12

    Minä en suoraan sanottuna voi sietää instagram kuvia. Jos kerran blogataan niin miksei sitä voi sitten tehdä kunnolla kuvineen kaikkineen.

    VastaaPoista
  7. Kokonaisuus ratkaisee, kyl iHupelimelkin saa ihan hyviä kuvia kun vähän miettii. Ei mua ainakaan ollenkaan haittaa jos jollain on vähän heikompilaatusia kuvia sillointällöin, kuitenkin sisältö ja kokonaiskuva ratkasee. :p

    VastaaPoista
  8. Kivoja nää! Instagram-kuvat on jees muiden seasssa, kunhan koko blogi ei koostu niistä !

    VastaaPoista
  9. Minä myös henk.kohtaisesti katson mielummin muita kuin instagram-kuvia, varsinkin jos blogin kirjoittaja on valokuvaaja :D

    VastaaPoista